Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55330
Title: Marketing communication policy in the management system of innovative development of enterprises
Other Titles: Маркетингова комунікаційна політика в системі управління інноваційним розвитком підприємств
Authors: Illiashenko, Sergii
Keywords: marketing of innovations; communication policy; innovative development; enterprise management; маркетинг інновацій; комунікаційна політика; інноваційний розвиток; управління підприємством
Issue Date: 2021
Citation: Illiashenko S. M. Marketing communication policy in the management system of innovative development of enterprises [Electronic resource] / S. M. Illiashenko // Marketing of innovations. Innovations in marketing : materials of the Intern. Sci. Internet Conf., December 2021. – Electronic text data. – Bielsko-Biala, 2021. – P. 89-91. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55330.
Abstract: The obtained results deepen foundations of innovative management in terms of development of methodology of formation of marketing communication policy of the main types of innovative development strategies of an enterprise.
Отримані результати розвивають засади інноваційного менеджменту у частині поглиблення і розвитку методологічних засад формування маркетингової комунікативної політики основних типів стратегій інноваційного розвитку підприємства.
ORCID: orcid.org/0000-0001-5484-9788
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55330
Appears in Collections:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Illiashenko_Marketing_communication_2021.pdf241,82 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.