Marketing communication policy in the management system of innovative development of enterprises
Дата
2021
Автори
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
The obtained results deepen foundations of innovative management in terms of development of methodology of formation of marketing communication policy of the main types of innovative development strategies of an enterprise.
Отримані результати розвивають засади інноваційного менеджменту у частині поглиблення і розвитку методологічних засад формування маркетингової комунікативної політики основних типів стратегій інноваційного розвитку підприємства.
Отримані результати розвивають засади інноваційного менеджменту у частині поглиблення і розвитку методологічних засад формування маркетингової комунікативної політики основних типів стратегій інноваційного розвитку підприємства.
Опис
Ключові слова
marketing of innovations, communication policy, innovative development, enterprise management, маркетинг інновацій, комунікаційна політика, інноваційний розвиток, управління підприємством
Бібліографічний опис
Illiashenko S. M. Marketing communication policy in the management system of innovative development of enterprises [Electronic resource] / S. M. Illiashenko // Marketing of innovations. Innovations in marketing : materials of the Intern. Sci. Internet Conf., December 2021. – Electronic text data. – Bielsko-Biala, 2021. – P. 89-91. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55330.