Marketing communication policy in the management system of innovative development of enterprises

Ескіз

Дата

2021

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

The obtained results deepen foundations of innovative management in terms of development of methodology of formation of marketing communication policy of the main types of innovative development strategies of an enterprise.
Отримані результати розвивають засади інноваційного менеджменту у частині поглиблення і розвитку методологічних засад формування маркетингової комунікативної політики основних типів стратегій інноваційного розвитку підприємства.

Опис

Ключові слова

marketing of innovations, communication policy, innovative development, enterprise management, маркетинг інновацій, комунікаційна політика, інноваційний розвиток, управління підприємством

Бібліографічний опис

Illiashenko S. M. Marketing communication policy in the management system of innovative development of enterprises [Electronic resource] / S. M. Illiashenko // Marketing of innovations. Innovations in marketing : materials of the Intern. Sci. Internet Conf., December 2021. – Electronic text data. – Bielsko-Biala, 2021. – P. 89-91. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55330.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced