Інформаційне забезпечення оцінки вартості бренду по методиці компанії Interbrand

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розроблено удосконалення модель оцінки вартості бренду (Brand Valuation Model) компанії Interbrand, яке засновано на методі чистої приведеної вартості бренду і складається з чотирьох базових послідовних етапів.

Опис

Бібліографічний опис

Кононюк О. О. Інформаційне забезпечення оцінки вартості бренду по методиці компанії Interbrand [Електронний ресурс] / О. О. Кононюк, П. Г. Перерва // Інтелектуальна власність в креативних індустріях : зб. матеріалів 3-ї Всеукр. наук.-практ. конф. "Роль і місце інформаційного права і права інтелектуальної власності в сучасних умовах. Креативні індустрії", 12 листопада 2021 р. / редкол.: О. Ф. Дорошенко [та ін.] ; Наук.-дослід. ін-т інтелект. власності НАПрН України [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2021. – С. 121-130. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55383.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в