Інформаційне забезпечення оцінки вартості бренду по методиці компанії Interbrand

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.doi

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Розроблено удосконалення модель оцінки вартості бренду (Brand Valuation Model) компанії Interbrand, яке засновано на методі чистої приведеної вартості бренду і складається з чотирьох базових послідовних етапів.

Description

Citation

Кононюк О. О. Інформаційне забезпечення оцінки вартості бренду по методиці компанії Interbrand [Електронний ресурс] / О. О. Кононюк, П. Г. Перерва // Інтелектуальна власність в креативних індустріях : зб. матеріалів 3-ї Всеукр. наук.-практ. конф. "Роль і місце інформаційного права і права інтелектуальної власності в сучасних умовах. Креативні індустрії", 12 листопада 2021 р. / редкол.: О. Ф. Дорошенко [та ін.] ; Наук.-дослід. ін-т інтелект. власності НАПрН України [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2021. – С. 121-130. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55383.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By