Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55383
Название: Інформаційне забезпечення оцінки вартості бренду по методиці компанії Interbrand
Авторы: Кононюк, Олександр Олександрович
Перерва, Петро Григорович
Ключевые слова: бренд; вартісна оцінка; інформаційне забезпечення; креативні технології; інтелектуальна власність
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Кононюк О. О. Інформаційне забезпечення оцінки вартості бренду по методиці компанії Interbrand [Електронний ресурс] / О. О. Кононюк, П. Г. Перерва // Інтелектуальна власність в креативних індустріях : зб. матеріалів 3-ї Всеукр. наук.-практ. конф. "Роль і місце інформаційного права і права інтелектуальної власності в сучасних умовах. Креативні індустрії", 12 листопада 2021 р. / редкол.: О. Ф. Дорошенко [та ін.] ; Наук.-дослід. ін-т інтелект. власності НАПрН України [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2021. – С. 121-130. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55383.
Краткий осмотр (реферат): Розроблено удосконалення модель оцінки вартості бренду (Brand Valuation Model) компанії Interbrand, яке засновано на методі чистої приведеної вартості бренду і складається з чотирьох базових послідовних етапів.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55383
Располагается в коллекциях:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kononiuk_Informatsiine_zabezpechennia_2021.pdf420,68 kBAdobe PDFОткрыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.