Інформаційне забезпечення оцінки вартості бренду по методиці компанії Interbrand
Дата
2021
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розроблено удосконалення модель оцінки вартості бренду (Brand Valuation Model) компанії Interbrand, яке засновано на методі чистої приведеної вартості бренду і складається з чотирьох базових послідовних етапів.
Опис
Ключові слова
бренд, вартісна оцінка, інформаційне забезпечення, креативні технології, інтелектуальна власність
Бібліографічний опис
Кононюк О. О. Інформаційне забезпечення оцінки вартості бренду по методиці компанії Interbrand [Електронний ресурс] / О. О. Кононюк, П. Г. Перерва // Інтелектуальна власність в креативних індустріях : зб. матеріалів 3-ї Всеукр. наук.-практ. конф. "Роль і місце інформаційного права і права інтелектуальної власності в сучасних умовах. Креативні індустрії", 12 листопада 2021 р. / редкол.: О. Ф. Дорошенко [та ін.] ; Наук.-дослід. ін-т інтелект. власності НАПрН України [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2021. – С. 121-130. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55383.