Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55763
Назва: Принципи розробки комплекс маркетингу підприємства
Автори: Сітак, Ірина Леонідівна
Сюсікалов, К. С.
Ключові слова: продукція; попит; ринок; споживач; ринкова кон'юнктура; методи збуту; метод поставок продукції; метод реалізації продукції
Дата публікації: 2021
Видавництво: ТОВ "Планета-Прінт"
Бібліографічний опис: Сітак І. Л. Принципи розробки комплекс маркетингу підприємства / І. Л. Сітак, К. С. Сюсікалов // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 29-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2021, [18-20 травня 2021 р.] : у 5 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : Планета-Прінт, 2021. – С. 210.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55763
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Облік і фінанси"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MicroCAD_2021_Sitak_Pryntsypy_rozrobky.pdf134,8 kBAdobe PDFВідкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.