Принципи розробки комплекс маркетингу підприємства

Ескіз

Дата

2021

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ТОВ "Планета-Прінт"

Анотація

Опис

Ключові слова

продукція, попит, ринок, споживач, ринкова кон'юнктура, методи збуту, метод поставок продукції, метод реалізації продукції

Бібліографічний опис

Сітак І. Л. Принципи розробки комплекс маркетингу підприємства / І. Л. Сітак, К. С. Сюсікалов // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 29-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2021, [18-20 травня 2021 р.] : у 5 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : Планета-Прінт, 2021. – С. 210.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в