Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55811
Title: Маркетинг як основа стратегічного управління
Authors: Райко, Діана Валеріївна
Ланько, О. В.
Keywords: підприємство; споживач; система стратегічного управління; маркетингова діяльність
Issue Date: 2021
Publisher: ТОВ "Планета-Прінт"
Citation: Райко Д. В. Маркетинг як основа стратегічного управління / Д. В. Райко, О. В. Ланько // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 29-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2021, [18-20 травня 2021 р.] : у 5 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : Планета-Прінт, 2021. – С. 194.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55811
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MicroCAD_2021_Raiko_Marketynh.pdf147,38 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.