Публікація: Маркетинг як основа стратегічного управління
Дата
2021
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
ТОВ "Планета-Прінт"
Анотація
Опис
Ключові слова
підприємство, споживач, система стратегічного управління, маркетингова діяльність
Бібліографічний опис
Райко Д. В. Маркетинг як основа стратегічного управління / Д. В. Райко, О. В. Ланько // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 29-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2021, [18-20 травня 2021 р.] : у 5 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : Планета-Прінт, 2021. – С. 194.