Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56076
Title: Особливості формування маркетингової стратегії просування аутсорсингу інформаційних технологій
Authors: Назаренко, Станіслав Миколайович
Keywords: маркетинг; стратегія; аутсорсинг; інформаційні технології
Issue Date: 2020
Publisher: University of Economics and Humanities Bielsko-Biala
Citation: Назаренко С. М. Особливості формування маркетингової стратегії просування аутсорсингу інформаційних технологій [Electronic resource] / Назаренко С. М. // Marketing of innovations. Innovations in marketing (2020) : materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2020). – Electronic text. data. – Bielsko-Biala : WSEH, 2020. – P. 101-105. – URL: http://wseh.pl/uploads/Marketing_of_Innovations._Innovations_in_marketing.pdf, free (accessed 14.02.2022).
ORCID: orcid.org/0000-0003-1166-5203
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56076
Appears in Collections:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nazarenko_Osoblyvosti_formuvannia _2020.pdf473 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.