Особливості формування маркетингової стратегії просування аутсорсингу інформаційних технологій
Дата
2020
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
University of Economics and Humanities Bielsko-Biala
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинг, стратегія, аутсорсинг, інформаційні технології
Бібліографічний опис
Назаренко С. М. Особливості формування маркетингової стратегії просування аутсорсингу інформаційних технологій [Electronic resource] / Назаренко С. М. // Marketing of innovations. Innovations in marketing (2020) : materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2020). – Electronic text. data. – Bielsko-Biala : WSEH, 2020. – P. 101-105. – URL: http://wseh.pl/uploads/Marketing_of_Innovations._Innovations_in_marketing.pdf, free (accessed 14.02.2022).