Особливості формування маркетингової стратегії просування аутсорсингу інформаційних технологій

Ескіз

Дата

2020

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

University of Economics and Humanities Bielsko-Biala

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг, стратегія, аутсорсинг, інформаційні технології

Бібліографічний опис

Назаренко С. М. Особливості формування маркетингової стратегії просування аутсорсингу інформаційних технологій [Electronic resource] / Назаренко С. М. // Marketing of innovations. Innovations in marketing (2020) : materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2020). – Electronic text. data. – Bielsko-Biala : WSEH, 2020. – P. 101-105. – URL: http://wseh.pl/uploads/Marketing_of_Innovations._Innovations_in_marketing.pdf, free (accessed 14.02.2022).

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced