Формування маркетингових принципів ІТ-аутсорсингу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

University of Economics and Humanities Bielsko-Biala

Анотація

Опис

Ключові слова

аутсорсинг, інформаційні технології, принцип компетентності, принцип організаційної поведінки, економічна доцільність, стратегія

Бібліографічний опис

Назаренко С. М. Формування маркетингових принципів ІТ-аутсорсингу [Electronic resource] / Назаренко С. М. // Marketing of innovations. Innovations in marketing (2021) : materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2021). – Electronic text. data. – Bielsko-Biala : WSEH, 2021. – P. 157-160. – URL: http://dspace.puet.edu.ua/bitstream/123456789/11540/1/Marketing_innovations_2021.pdf, free (accessed 14.02.2022).