Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56077
Title: Формування маркетингових принципів ІТ-аутсорсингу
Authors: Назаренко, Станіслав Миколайович
Keywords: аутсорсинг; інформаційні технології; принцип компетентності; принцип організаційної поведінки; економічна доцільність; стратегія
Issue Date: 2021
Publisher: University of Economics and Humanities Bielsko-Biala
Citation: Назаренко С. М. Формування маркетингових принципів ІТ-аутсорсингу [Electronic resource] / Назаренко С. М. // Marketing of innovations. Innovations in marketing (2021) : materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2021). – Electronic text. data. – Bielsko-Biala : WSEH, 2021. – P. 157-160. – URL: http://dspace.puet.edu.ua/bitstream/123456789/11540/1/Marketing_innovations_2021.pdf, free (accessed 14.02.2022).
ORCID: orcid.org/0000-0003-1166-5203
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56077
Appears in Collections:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nazarenko_Formuvannia_marketynhovykh_2021.pdf310,54 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.