Формування маркетингових принципів ІТ-аутсорсингу

Ескіз

Дата

2021

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

University of Economics and Humanities Bielsko-Biala

Анотація

Опис

Ключові слова

аутсорсинг, інформаційні технології, принцип компетентності, принцип організаційної поведінки, економічна доцільність, стратегія

Бібліографічний опис

Назаренко С. М. Формування маркетингових принципів ІТ-аутсорсингу [Electronic resource] / Назаренко С. М. // Marketing of innovations. Innovations in marketing (2021) : materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2021). – Electronic text. data. – Bielsko-Biala : WSEH, 2021. – P. 157-160. – URL: http://dspace.puet.edu.ua/bitstream/123456789/11540/1/Marketing_innovations_2021.pdf, free (accessed 14.02.2022).

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в