Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56077
Назва: Формування маркетингових принципів ІТ-аутсорсингу
Автори: Назаренко, Станіслав Миколайович
Ключові слова: аутсорсинг; інформаційні технології; принцип компетентності; принцип організаційної поведінки; економічна доцільність; стратегія
Дата публікації: 2021
Видавництво: University of Economics and Humanities Bielsko-Biala
Бібліографічний опис: Назаренко С. М. Формування маркетингових принципів ІТ-аутсорсингу [Electronic resource] / Назаренко С. М. // Marketing of innovations. Innovations in marketing (2021) : materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2021). – Electronic text. data. – Bielsko-Biala : WSEH, 2021. – P. 157-160. – URL: http://dspace.puet.edu.ua/bitstream/123456789/11540/1/Marketing_innovations_2021.pdf, free (accessed 14.02.2022).
ORCID: orcid.org/0000-0003-1166-5203
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56077
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nazarenko_Formuvannia_marketynhovykh_2021.pdf310,54 kBAdobe PDFВідкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.