Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56418
Title: Створення сильних конкурентний позицій підприємства завдяки стратегічній сили маркетингу
Authors: Зубкова, Т. А.
Літвиненко, Марія Владиславна
Keywords: стратегічні можливості підприємств; розвиток рослинництва; підвищення родючості землі; стратегічне управління підприємствами; конкурентоспроможність; конкуренція
Issue Date: 2016
Publisher: Національний фармацевтичний університет
Citation: Зубкова Т. А Створення сильних конкурентний позицій підприємства завдяки стратегічній силі маркетингу / Т. А. Зубкова, М. В. Літвиненко // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : зб. наук. статей 4-ї Міжнар. наук.-практ. Internet-конференції (м. Харків, 24-25 березня 2016 р.) / ред. кол. : В. В. Малий, М. М. Слободянюк, А. Б. Ольховська [та ін.]. – Харків : НФаУ, 2016. – C. 479-486.
Abstract: Обґрунтовано, що формування стійких конкурентних переваг здійснюється на основі найбільш повного взаємозв'язку стратегічних можливостей підприємств з внутрішнім потенціалом. Проаналізовано діяльність одного з найбільш перспективних українських аграрних підприємств ЗАТ "РОС АГРО". Визначено основні напрями реформування його маркетингової діяльності на основі стратегічного конкурентного аналізу.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56418
Appears in Collections:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zubkova_Stvorennia_2016.pdf613,55 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.