Публікація:
Створення сильних конкурентний позицій підприємства завдяки стратегічній сили маркетингу

Ескіз

Дата

2016

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний фармацевтичний університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Обґрунтовано, що формування стійких конкурентних переваг здійснюється на основі найбільш повного взаємозв'язку стратегічних можливостей підприємств з внутрішнім потенціалом. Проаналізовано діяльність одного з найбільш перспективних українських аграрних підприємств ЗАТ "РОС АГРО". Визначено основні напрями реформування його маркетингової діяльності на основі стратегічного конкурентного аналізу.

Опис

Ключові слова

стратегічні можливості підприємств, розвиток рослинництва, підвищення родючості землі, стратегічне управління підприємствами, конкурентоспроможність, конкуренція

Бібліографічний опис

Зубкова Т. А Створення сильних конкурентний позицій підприємства завдяки стратегічній силі маркетингу / Т. А. Зубкова, М. В. Літвиненко // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : зб. наук. статей 4-ї Міжнар. наук.-практ. Internet-конференції (м. Харків, 24-25 березня 2016 р.) / ред. кол. : В. В. Малий, М. М. Слободянюк, А. Б. Ольховська [та ін.]. – Харків : НФаУ, 2016. – C. 479-486.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в