Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56441
Title: Сучасна бізнес-модель Internet просування товару
Authors: Літвиненко, Марія Владиславна
Літвиненко, Олександра Олександрівна
Keywords: Інтернет-магазин; дропшиппінг; просування; переваги; недоліки; замовлення
Issue Date: 2019
Publisher: Національний фармацевтичний університет
Citation: Літвиненко М. В. Сучасна бізнес-модель Internet просування товару / М. В. Літвиненко, О. О. Літвиненко // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : щорічний зб. наук. робіт. Матеріали 7-ї міжнар. наук.-практ. дистанційної конф. 21 березня 2019 р. – Харків : НФаУ, 2019. – С. 217-222.
Abstract: В роботі зроблено акцент на думці привабливості ведення бізнесу у Інтернеті. Показано, що Інтернет-простір можуть ефективно використовувати як бізнесмени-початківці так і бізнесмени зі стажем. І це благодатна площина для симбіозу виробників і бажаючих залучитися до продажів. Як найкраще сучасний симбіоз представлено дропшиппінгом – інноваційним способом співпраці при якому бізнесмен забезпечує наявність замовлень, а постачальник бере на себе їх доставку і іноді фінансові розрахунки з покупцями інтернет-магазину. Визначено, що дропшиппінг якісно вирішує й питання дослідження нової ніші або розширення наявного асортименту без істотних вкладе
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56441
Appears in Collections:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Litvynenko_Suchasna_2019.pdf602,67 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.