Публікація:
Сучасна бізнес-модель Internet просування товару

Ескіз

Дата

2019

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний фармацевтичний університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

В роботі зроблено акцент на думці привабливості ведення бізнесу у Інтернеті. Показано, що Інтернет-простір можуть ефективно використовувати як бізнесмени-початківці так і бізнесмени зі стажем. І це благодатна площина для симбіозу виробників і бажаючих залучитися до продажів. Як найкраще сучасний симбіоз представлено дропшиппінгом – інноваційним способом співпраці при якому бізнесмен забезпечує наявність замовлень, а постачальник бере на себе їх доставку і іноді фінансові розрахунки з покупцями інтернет-магазину. Визначено, що дропшиппінг якісно вирішує й питання дослідження нової ніші або розширення наявного асортименту без істотних вкладе
В работе сделан акцент на привлекательности ведения бизнеса в Интернете. Показано, что Интернет-пространство могут эффективно использовать как начинающие бизнесмены, так и бизнесмены со стажем. И это благодатная плоскость для симбиоза производителей и желающих приобщиться к продажам. Современный симбиоз представлен дропшиппингом – инновационным способом сотрудничества, при котором бизнесмен обеспечивает наличие заказов, а поставщик берет на себя их доставку и иногда финансовые расчеты с покупателями Интернет-магазина. Определено, что дропшиппинг качественно решает и вопросы исследования новой ниши или расширения существующего ассортимента без существенных вложений.
The work emphasizes the idea of doing business on the Internet. It has been shown that Internet space can be used effectively as start-up businessmen and experienced business people. And this is a fertile ground for the symbiosis of producers and willing to engage in sales. As the best modern symbiosis is presented by dropshipping – an innovative way of cooperation in which a businessman ensures the availability of orders, and the supplier assumes their delivery and sometimes financial settlements with buyers of the online store. It is determined, that dropshipping also qualitatively solves the question of researching a new niche or expansion of the available assortment without significant investments.

Опис

Ключові слова

Інтернет-магазин, дропшиппінг, просування, переваги, недоліки, замовлення, online store, online store, advancement, advantage, disadvantages, orders, leads

Бібліографічний опис

Літвиненко М. В. Сучасна бізнес-модель Internet просування товару / М. В. Літвиненко, О. О. Літвиненко // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики = Менеджмент и маркетинг в составе современной экономики, науки, образования, практики = Management and marketing in the modern economy, science, education and practice : щоріч. зб. наук. робіт. Матеріали 7-ї міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 21 березня 2019 р. / редкол. : В. В. Малий [та ін.]. – Харків : НФаУ, 2019. – С. 217-222.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced