Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56441
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛітвиненко, Марія Владиславнаuk
dc.contributor.authorЛітвиненко, Олександра Олександрівнаuk
dc.date.accessioned2022-04-14T17:31:00Z-
dc.date.available2022-04-14T17:31:00Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛітвиненко М. В. Сучасна бізнес-модель Internet просування товару / М. В. Літвиненко, О. О. Літвиненко // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : щорічний зб. наук. робіт. Матеріали 7-ї міжнар. наук.-практ. дистанційної конф. 21 березня 2019 р. – Харків : НФаУ, 2019. – С. 217-222.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56441-
dc.description.abstractВ роботі зроблено акцент на думці привабливості ведення бізнесу у Інтернеті. Показано, що Інтернет-простір можуть ефективно використовувати як бізнесмени-початківці так і бізнесмени зі стажем. І це благодатна площина для симбіозу виробників і бажаючих залучитися до продажів. Як найкраще сучасний симбіоз представлено дропшиппінгом – інноваційним способом співпраці при якому бізнесмен забезпечує наявність замовлень, а постачальник бере на себе їх доставку і іноді фінансові розрахунки з покупцями інтернет-магазину. Визначено, що дропшиппінг якісно вирішує й питання дослідження нової ніші або розширення наявного асортименту без істотних вкладеuk
dc.language.isouk-
dc.publisherНаціональний фармацевтичний університетuk
dc.subjectІнтернет-магазинuk
dc.subjectдропшиппінгuk
dc.subjectпросуванняuk
dc.subjectперевагиuk
dc.subjectнедолікиuk
dc.subjectзамовленняuk
dc.titleСучасна бізнес-модель Internet просування товаруuk
dc.typeLearning Objecten
dc.identifier.orcidorcid.org/0000-0002-7422-8302-
Appears in Collections:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Litvynenko_Suchasna_2019.pdf602,67 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.