Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56486
Title: Обґрунтування принципів маркетингу аутсорсингу інформаційних технологій
Authors: Назаренко, Станіслав Миколайович
Перерва, Петро Григорович
Keywords: інформаційні технології; аутсорсинг; маркетинг; принципи розвитку
Issue Date: 2022
Publisher: Рівненський державний гуманітарний університет
Citation: Назаренко С. М. Обґрунтування принципів маркетингу аутсорсингу інформаційних технологій / С. М. Назаренко, П. Г. Перерва // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : тези доп. 3-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 лютого 2022 р. – Рівне : Зень О., 2022. – С. 221-222.
Abstract: Доведено, що інформаційний продукт – добре структурована, об'єктивна та досить повна інформація, перероблена та складена експертом, професіоналом у своїй сфері. В цьому сенсі мають велике теоретико-практичне значення певні характерні особливості інформаційного продукту.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56486
Appears in Collections:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nazarenko_Obgruntuvannia_pryntsypiv_2022.pdf695,19 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.