Обґрунтування принципів маркетингу аутсорсингу інформаційних технологій

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Рівненський державний гуманітарний університет

Анотація

Доведено, що інформаційний продукт – добре структурована, об'єктивна та досить повна інформація, перероблена та складена експертом, професіоналом у своїй сфері. В цьому сенсі мають велике теоретико-практичне значення певні характерні особливості інформаційного продукту.

Опис

Ключові слова

інформаційні технології, аутсорсинг, маркетинг, принципи розвитку

Бібліографічний опис

Назаренко С. М. Обґрунтування принципів маркетингу аутсорсингу інформаційних технологій / С. М. Назаренко, П. Г. Перерва // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : тези доп. 3-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 лютого 2022 р. – Рівне : Зень О., 2022. – С. 221-222.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в