Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56927
Title: Економічні фактори управління маркетингом в агробізнесі
Authors: Виниченко, Анастасія Андріївна
Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
Перерва, Петро Григорович
Keywords: аграрний бізнес; менеджмент; фактори ефективності; економіка; прибуток
Issue Date: 2022
Publisher: Полтавський державний аграрний університет
Citation: Виниченко А. А. Економічні фактори управління маркетингом в агробізнесі / А. А. Виниченко, Т. О. Кобєлєва, П. Г. Перерва // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали 5-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 квітня 2022 р. / оргком.: Л. Дорогань-Писаренко [та ін.] ; Полтав. держ. аграрний ун-т. – Полтава, 2022. – С. 735-737.
Abstract: Доведено, що поняття "ефективність управління" за своєю суттю ширше, ніж "економічна ефективність управління", оскільки входить як економічний, і політичний і соціальний ефект та ін.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56927
Appears in Collections:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vynychenko_Ekonomichni_faktory_2022.pdf500,83 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.