Економічні фактори управління маркетингом в агробізнесі
Дата
2022
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Полтавський державний аграрний університет
Анотація
Доведено, що поняття "ефективність управління" за своєю суттю ширше, ніж "економічна ефективність управління", оскільки входить як економічний, і політичний і соціальний ефект та ін.
Опис
Ключові слова
аграрний бізнес, менеджмент, фактори ефективності, економіка, прибуток
Бібліографічний опис
Виниченко А. А. Економічні фактори управління маркетингом в агробізнесі / А. А. Виниченко, Т. О. Кобєлєва, П. Г. Перерва // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали 5-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 квітня 2022 р. / оргком.: Л. Дорогань-Писаренко [та ін.] ; Полтав. держ. аграрний ун-т. – Полтава, 2022. – С. 735-737.