Економічні фактори управління маркетингом в агробізнесі

Ескіз

Дата

2022

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Полтавський державний аграрний університет

Анотація

Доведено, що поняття "ефективність управління" за своєю суттю ширше, ніж "економічна ефективність управління", оскільки входить як економічний, і політичний і соціальний ефект та ін.

Опис

Ключові слова

аграрний бізнес, менеджмент, фактори ефективності, економіка, прибуток

Бібліографічний опис

Виниченко А. А. Економічні фактори управління маркетингом в агробізнесі / А. А. Виниченко, Т. О. Кобєлєва, П. Г. Перерва // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали 5-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 квітня 2022 р. / оргком.: Л. Дорогань-Писаренко [та ін.] ; Полтав. держ. аграрний ун-т. – Полтава, 2022. – С. 735-737.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced