Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56948
Title: Стратегія бренду для забезпечення конкурентоспроможності промислового підприємства
Authors: Ткачова, Надія Петрівна
Перерва, Петро Григорович
Keywords: брендінг; вартість; ефективність; ринок; маркетинг; промислові підприємства
Issue Date: 2022
Publisher: Київський національний університет культури і мистецтв
Citation: Ткачова Н. П. Стратегія бренду для забезпечення конкурентоспроможності промислового підприємства / Н. П. Ткачова, П. Г. Перерва // Україна у світових глобалізаційних процесах: культура, економіка, суспільство : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 23-24 березня 2022 р. / Київ. ун-т культури ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. – Київ : ВЦ КНУКіМ, 2022. – Ч. 2. – С. 83-85.
Abstract: Обґрунтовано, що основним елементом конкуренції на ринку є продукт або продукт, за допомогою якого споживач задовольняє свої потреби, а виробник отримує необхідний йому дохід, тому конкурентоспроможність продукту, а не виробника або галузі, є основною концепцією конкуренції.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56948
Appears in Collections:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"
Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tkachova_Stratehiia_brendu_2022.pdf519,27 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.