Публікація: Стратегія бренду для забезпечення конкурентоспроможності промислового підприємства
Дата
2022
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Київський національний університет культури і мистецтв
Анотація
Обґрунтовано, що основним елементом конкуренції на ринку є продукт або продукт, за допомогою якого споживач задовольняє свої потреби, а виробник отримує необхідний йому дохід, тому конкурентоспроможність продукту, а не виробника або галузі, є основною концепцією конкуренції.
Опис
Ключові слова
брендінг, вартість, ефективність, ринок, маркетинг, промислові підприємства
Бібліографічний опис
Ткачова Н. П. Стратегія бренду для забезпечення конкурентоспроможності промислового підприємства / Н. П. Ткачова, П. Г. Перерва // Україна у світових глобалізаційних процесах: культура, економіка, суспільство : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., 23-24 березня 2022 р. / Київ. ун-т культури ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. – Київ : ВЦ КНУКіМ, 2022. – Ч. 2. – С. 83-85.