Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57127
Title: Сутність компетентнісного підходу і його роль у підвищенні готовності студентів до професійної діяльності
Other Titles: The essence of the competence approach and its role in increasing students' readiness for professional activity
Authors: Михайличенко, Валентина Євдокимівна
Кобець, Валентин Миколайович
Семке, Ніна Миколаївна
Keywords: компетентний підхід; компетентність; готовність до професійної діяльності; формування; ефективність; компетенція; competence-based approach; competence; competency; readiness for professional activity; formation; efficiency
Issue Date: 2021
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Михайличенко В. Є. Сутність компетентнісного підходу і його роль у підвищенні готовності студентів до професійної діяльності / В. Є. Михайличенко, В. М. Кобець, Н. М. Семке // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Актуальні проблеми розвитку українського суспільства = Bulletin of the National Technical University "KhPI". Ser. : Actual problems of Ukrainian society development : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2021. – № 2. – С. 67-72.
Abstract: У статті розкрито сутність компетентнісного підходу, його понятійного апарату, їх роль у формуванні готовності студентів до професійної діяльності. Показано, що в рамках компетентнісного підходу потрібне впровадження у процес підготовки майбутніх спеціалістів інноваційних технологій, методів та форм навчання, збільшення обсягу самостійної роботи у процесі навчання, активізація внутрішніх ресурсів особистості за рахунок психологічної підготовки, що сприяє формуванню у студентів загальних та спеціальних компетенцій, підвищенню їхнього професіоналізму. Зроблено висновок, що впровадження компетентнісного підходу у вітчизняну систему освіти стримує недостатня теоретична розробка нових конструктів, слабке практичне використання ефективних психолого-педагогічних технологій їх формування, а також відсутність методичних посібників щодо їх використання.
Reveals the essence of the competence-based approach, its conceptual apparatus, their role in formation of students' readiness for professional activities. It is shown that within the framework of the competence-based approach, it is required to introduce innovative technologies, methods and forms of learning into the process of future specialists training, to increase the amount of independent work in the learning process, to activate the internal resources of the individual through psychological training, which contributes to the formation of general and special competencies of students, increasing their professionalism. It is concluded that its introduction into the domestic education system is hindered by the insufficient theoretical development of new constructs, the poor practical use of effective psychological and pedagogical technologies for their formation, as well as the lack of teaching aids for their use.
ORCID: orcid.org/0000-0001-7390-5319
orcid.org/0000-0003-3513-5952
orcid.org/0000-0001-6452-4012
DOI: doi.org/10.20998/2227-6890.2021.2.08
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57127
Appears in Collections:Вісник № 02. Актуальні проблеми розвитку українського суспільства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
visnyk_KhPI_2021_2_APRUS_Mykhailychenko_Sutnist.pdf224,05 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.