Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57190
Title: Особливості організації проведення маркетингових досліджень в умовах інформаційного суспільства
Authors: Ларка, Людмила Сергіївна
Keywords: маркетингові дослідження; інформаційне суспільство; актуальна інформація; веб-аналіз
Issue Date: 2022
Publisher: Мукачівський державний університет
Citation: Ларка Л. С. Особливості організації проведення маркетингових досліджень в умовах інформаційного суспільства / Л. С. Ларка // Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики = Management of socio-economic transformations of business processes: realities and challenges : тези доп. 4-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 6-7 квітня 2022 р. – Мукачево : МДУ, 2022. – С. 253-256.
Abstract: Систематизовано характерні риси інформаційного суспільства, які впливають на специфіку проведення маркетингових досліджень. Визначено особливості роботи фокус-груп за умов он-лайн та оф-лайн.
ORCID: orcid.org/0000-0002-8184-5464
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57190
Appears in Collections:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Larka_Osoblyvosti_orhanizatsii_2022.pdf585,08 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.