Публікація:
Особливості організації проведення маркетингових досліджень в умовах інформаційного суспільства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Мукачівський державний університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Систематизовано характерні риси інформаційного суспільства, які впливають на специфіку проведення маркетингових досліджень. Визначено особливості роботи фокус-груп за умов он-лайн та оф-лайн.

Опис

Бібліографічний опис

Ларка Л. С. Особливості організації проведення маркетингових досліджень в умовах інформаційного суспільства / Л. С. Ларка // Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики = Management of socio-economic transformations of business processes: realities and challenges : тези доп. 4-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 6-7 квітня 2022 р. – Мукачево : МДУ, 2022. – С. 253-256.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в