Публікація: Особливості організації проведення маркетингових досліджень в умовах інформаційного суспільства
Вантажиться...
Дата
Автори
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Мукачівський державний університет
Анотація
Систематизовано характерні риси інформаційного суспільства, які впливають на специфіку проведення маркетингових досліджень. Визначено особливості роботи фокус-груп за умов он-лайн та оф-лайн.
Опис
Бібліографічний опис
Ларка Л. С. Особливості організації проведення маркетингових досліджень в умовах інформаційного суспільства / Л. С. Ларка // Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики = Management of socio-economic transformations of business processes: realities and challenges : тези доп. 4-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 6-7 квітня 2022 р. – Мукачево : МДУ, 2022. – С. 253-256.