Особливості організації проведення маркетингових досліджень в умовах інформаційного суспільства

Ескіз

Дата

2022

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Мукачівський державний університет

Анотація

Систематизовано характерні риси інформаційного суспільства, які впливають на специфіку проведення маркетингових досліджень. Визначено особливості роботи фокус-груп за умов он-лайн та оф-лайн.

Опис

Ключові слова

маркетингові дослідження, інформаційне суспільство, актуальна інформація, веб-аналіз

Бібліографічний опис

Ларка Л. С. Особливості організації проведення маркетингових досліджень в умовах інформаційного суспільства / Л. С. Ларка // Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики = Management of socio-economic transformations of business processes: realities and challenges : тези доп. 4-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 6-7 квітня 2022 р. – Мукачево : МДУ, 2022. – С. 253-256.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced