Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57192
Title: Посилення маркетингового потенціалу підприємства за допомогою маркетингових досліджень
Other Titles: Strengthening the marketing potential of the enterprise with the help of marketing research
Authors: Ларка, Людмила Сергіївна
Keywords: маркетингові дослідження; маркетинговий потенціал; підприємства; фінансові служби
Issue Date: 2022
Publisher: Черкаський державний технологічний університет
Citation: Ларка Л. С. Посилення маркетингового потенціалу підприємства за допомогою маркетингових досліджень // Ефективне управління економікою: інформаційні технології, маркетинг, бізнес : матеріали 6-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 27 квітня 2022 р. / орг. ком.: О. В. Коломицева [та ін.] ; Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси : ЧДТУ, 2022. – С. 40-42.
Abstract: Визначено роль маркетингових досліджень у оцінюванні передумов формування маркетингового потенціалу підприємства.
ORCID: orcid.org/0000-0002-8184-5464
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57192
Appears in Collections:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Larka_Posylennia_marketynhovoho_2022.pdf220,98 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.