Публікація:
Посилення маркетингового потенціалу підприємства за допомогою маркетингових досліджень

Ескіз

Дата

2022

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Черкаський державний технологічний університет

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Визначено роль маркетингових досліджень у оцінюванні передумов формування маркетингового потенціалу підприємства.

Опис

Ключові слова

маркетингові дослідження, маркетинговий потенціал, підприємства, фінансові служби

Бібліографічний опис

Ларка Л. С. Посилення маркетингового потенціалу підприємства за допомогою маркетингових досліджень // Ефективне управління економікою: інформаційні технології, маркетинг, бізнес : матеріали 6-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 27 квітня 2022 р. / орг. ком.: О. В. Коломицева [та ін.] ; Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси : ЧДТУ, 2022. – С. 40-42.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced