Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57192
Название: Посилення маркетингового потенціалу підприємства за допомогою маркетингових досліджень
Другие названия: Strengthening the marketing potential of the enterprise with the help of marketing research
Авторы: Ларка, Людмила Сергіївна
Ключевые слова: маркетингові дослідження; маркетинговий потенціал; підприємства; фінансові служби
Дата публикации: 2022
Издательство: Черкаський державний технологічний університет
Библиографическое описание: Ларка Л. С. Посилення маркетингового потенціалу підприємства за допомогою маркетингових досліджень // Ефективне управління економікою: інформаційні технології, маркетинг, бізнес : матеріали 6-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 27 квітня 2022 р. / орг. ком.: О. В. Коломицева [та ін.] ; Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси : ЧДТУ, 2022. – С. 40-42.
Краткий осмотр (реферат): Визначено роль маркетингових досліджень у оцінюванні передумов формування маркетингового потенціалу підприємства.
ORCID: orcid.org/0000-0002-8184-5464
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57192
Располагается в коллекциях:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Larka_Posylennia_marketynhovoho_2022.pdf220,98 kBAdobe PDFОткрыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.