Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57192
Назва: Посилення маркетингового потенціалу підприємства за допомогою маркетингових досліджень
Інші назви: Strengthening the marketing potential of the enterprise with the help of marketing research
Автори: Ларка, Людмила Сергіївна
Ключові слова: маркетингові дослідження; маркетинговий потенціал; підприємства; фінансові служби
Дата публікації: 2022
Видавництво: Черкаський державний технологічний університет
Бібліографічний опис: Ларка Л. С. Посилення маркетингового потенціалу підприємства за допомогою маркетингових досліджень // Ефективне управління економікою: інформаційні технології, маркетинг, бізнес : матеріали 6-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 27 квітня 2022 р. / орг. ком.: О. В. Коломицева [та ін.] ; Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси : ЧДТУ, 2022. – С. 40-42.
Короткий огляд (реферат): Визначено роль маркетингових досліджень у оцінюванні передумов формування маркетингового потенціалу підприємства.
ORCID: orcid.org/0000-0002-8184-5464
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57192
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Larka_Posylennia_marketynhovoho_2022.pdf220,98 kBAdobe PDFВідкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.