Публікація:
Посилення маркетингового потенціалу підприємства за допомогою маркетингових досліджень

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Черкаський державний технологічний університет

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Визначено роль маркетингових досліджень у оцінюванні передумов формування маркетингового потенціалу підприємства.

Опис

Ключові слова

маркетингові дослідження, маркетинговий потенціал, підприємства, фінансові служби

Бібліографічний опис

Ларка Л. С. Посилення маркетингового потенціалу підприємства за допомогою маркетингових досліджень // Ефективне управління економікою: інформаційні технології, маркетинг, бізнес : матеріали 6-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 27 квітня 2022 р. / орг. ком.: О. В. Коломицева [та ін.] ; Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси : ЧДТУ, 2022. – С. 40-42.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в