Посилення маркетингового потенціалу підприємства за допомогою маркетингових досліджень

Ескіз

Дата

2022

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Черкаський державний технологічний університет

Анотація

Визначено роль маркетингових досліджень у оцінюванні передумов формування маркетингового потенціалу підприємства.

Опис

Ключові слова

маркетингові дослідження, маркетинговий потенціал, підприємства, фінансові служби

Бібліографічний опис

Ларка Л. С. Посилення маркетингового потенціалу підприємства за допомогою маркетингових досліджень // Ефективне управління економікою: інформаційні технології, маркетинг, бізнес : матеріали 6-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 27 квітня 2022 р. / орг. ком.: О. В. Коломицева [та ін.] ; Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси : ЧДТУ, 2022. – С. 40-42.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced