Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57192
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛарка, Людмила Сергіївнаuk
dc.date.accessioned2022-06-12T09:57:20Z-
dc.date.available2022-06-12T09:57:20Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЛарка Л. С. Посилення маркетингового потенціалу підприємства за допомогою маркетингових досліджень // Ефективне управління економікою: інформаційні технології, маркетинг, бізнес : матеріали 6-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 27 квітня 2022 р. / орг. ком.: О. В. Коломицева [та ін.] ; Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси : ЧДТУ, 2022. – С. 40-42.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57192-
dc.description.abstractВизначено роль маркетингових досліджень у оцінюванні передумов формування маркетингового потенціалу підприємства.uk
dc.language.isouk-
dc.publisherЧеркаський державний технологічний університетru
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectмаркетинговий потенціалuk
dc.subjectпідприємстваuk
dc.subjectфінансові службиuk
dc.titleПосилення маркетингового потенціалу підприємства за допомогою маркетингових дослідженьuk
dc.title.alternativeStrengthening the marketing potential of the enterprise with the help of marketing researchen
dc.typeThesisen
dc.identifier.orcidorcid.org/0000-0002-8184-5464-
Appears in Collections:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Larka_Posylennia_marketynhovoho_2022.pdf220,98 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.