Посилення маркетингового потенціалу підприємства за допомогою маркетингових досліджень
Дата
2022
Автори
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Черкаський державний технологічний університет
Анотація
Визначено роль маркетингових досліджень у оцінюванні передумов формування маркетингового потенціалу підприємства.
Опис
Ключові слова
маркетингові дослідження, маркетинговий потенціал, підприємства, фінансові служби
Бібліографічний опис
Ларка Л. С. Посилення маркетингового потенціалу підприємства за допомогою маркетингових досліджень // Ефективне управління економікою: інформаційні технології, маркетинг, бізнес : матеріали 6-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 27 квітня 2022 р. / орг. ком.: О. В. Коломицева [та ін.] ; Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси : ЧДТУ, 2022. – С. 40-42.