Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57507
Назва: Форми та методи інтелектуального маркетингу в середовищі цифрової економіки
Автори: Нагі, Сабольч
Косенко, Олександра Петрівна
Перерва, Петро Григорович
Ключові слова: маркетинг; інтелектуальна власність; цифрова економіка; трансформаційні процеси
Дата публікації: 2022
Видавництво: ТОВ "НВП "Інтерсервіс"
Бібліографічний опис: Нагі С. Форми та методи інтелектуального маркетингу в середовищі цифрової економіки / С. Нагі, О. П. Косенко, П. Г. Перерва // Цифрова трансформація та цифрова економіка в умовах воєнного стану: аспекти інтелектуальної власності : зб. матеріалів 5-ї Всеукр. наук.-практ. конф. з проблем економіки інтелектуальної власності, 27 травня 2022 р. / Наук.-дослід. ін-т інтелектуальної власності НАПрН України. – Київ : Інтерсервіс, 2022. – С. 144-150.
Короткий огляд (реферат): Доведено, що у ланцюгах створення вартості (і поставок) у ХХІ столітті покупець вже може сам вирішувати, як і де отримати або купити продукт, у них набагато більше можливостей, ніж будь-коли раніше. При цьому покупець (споживач) може розглянути, виходячи з кількох критеріїв, і вибрати найбільш підходящі і найбільш корисні для нього рішення.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57507
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"
Кафедра "Економіка та маркетинг"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nahi_Formy_ta_metody_2022.pdf83,24 kBAdobe PDFВідкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.