Публікація: Форми та методи інтелектуального маркетингу в середовищі цифрової економіки
Дата
2022
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
ТОВ "НВП "Інтерсервіс"
Анотація
Доведено, що у ланцюгах створення вартості (і поставок) у ХХІ столітті покупець вже може сам вирішувати, як і де отримати або купити продукт, у них набагато більше можливостей, ніж будь-коли раніше. При цьому покупець (споживач) може розглянути, виходячи з кількох критеріїв, і вибрати найбільш підходящі і найбільш корисні для нього рішення.
Опис
Ключові слова
маркетинг, інтелектуальна власність, цифрова економіка, трансформаційні процеси
Бібліографічний опис
Нагі С. Форми та методи інтелектуального маркетингу в середовищі цифрової економіки / С. Нагі, О. П. Косенко, П. Г. Перерва // Цифрова трансформація та цифрова економіка в умовах воєнного стану: аспекти інтелектуальної власності : зб. матеріалів 5-ї Всеукр. наук.-практ. конф. з проблем економіки інтелектуальної власності, 27 травня 2022 р. / Наук.-дослід. ін-т інтелектуальної власності НАПрН України. – Київ : Інтерсервіс, 2022. – С. 144-150.