Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6066
Title: Маркетингова діяльність в залежності від етапу життєвого циклу товару
Authors: Авраменко, Ю. П.
Keywords: концепція; стратегія; фірма; модифікація ринку; модифікація продукту
Issue Date: 2012
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Авраменко Ю. П. Маркетингова діяльність в залежності від етапу життєвого циклу товару / Ю. П. Авраменко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 5. – С. 73-80.
Abstract: Стаття присвячена важливій ролі використання концепції життєвого циклу товару. Розглянуто сутність життєвого циклу товару, особливості маркетингової діяльності на кожному з етапів, а також види маркетингових стратегій та заходів, які залучаються відповідно цим стадіям.
Thіs article is devoted the important role of using commodity life-cycle conseption. Essenced the commodity life-cycle, each stage of marketing activity, and also types of marketings strategies and measures which are attracted according to these stages.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6066
Appears in Collections:Вісник № 05

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2012_5_Avramenko_Marketynhova.pdf394,61 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.