Маркетингова діяльність в залежності від етапу життєвого циклу товару
Дата
2012
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Стаття присвячена важливій ролі використання концепції життєвого циклу товару. Розглянуто сутність життєвого циклу товару, особливості маркетингової діяльності на кожному з етапів, а також види маркетингових стратегій та заходів, які залучаються відповідно цим стадіям.
Thіs article is devoted the important role of using commodity life-cycle conseption. Essenced the commodity life-cycle, each stage of marketing activity, and also types of marketings strategies and measures which are attracted according to these stages.
Thіs article is devoted the important role of using commodity life-cycle conseption. Essenced the commodity life-cycle, each stage of marketing activity, and also types of marketings strategies and measures which are attracted according to these stages.
Опис
Ключові слова
концепція, стратегія, фірма, модифікація ринку, модифікація продукту
Бібліографічний опис
Авраменко Ю. П. Маркетингова діяльність в залежності від етапу життєвого циклу товару / Ю. П. Авраменко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 5. – С. 73-80.