Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6078
Назва: Аналізування індикаторів активізування комунікаційної сфери промислових підприємств
Автори: Молочник, Ю. Б.
Шпак, Н. О.
Ключові слова: система комунікацій; внутрішні комунікації; мотивація; програмний продукт
Дата публікації: 2012
Видавництво: НТУ "ХПІ"
Бібліографічний опис: Молочник Ю. Б. Аналізування індикаторів активізування комунікаційної сфери промислових підприємств / Ю. Б. Молочник, Н. О. Шпак // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 5. – С. 157-165.
Короткий огляд (реферат): Досліджено індикатори активізування діяльності працівників комунікаційної сфери промислових підприємств та їх особливості. Здійснено ранжування пріоритетності каналів поширення інформації систем комунікацій підприємств. Проаналізовано структуру розподілу коштів на комунікаційні канали промисловими підприємствами.
Activation indicators of the employees’ performance in communication sphere and its peculiarities at the industrial enterprises are investigated. Priority ranking of the information spreading channels in the enterprises’ communication systems is conducted. Financial recourses’ structure of communication channels at the industrial enterprises is analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6078
Розташовується у зібраннях:Вісник № 05

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vestnik_HPI_2012_5_Molochnyk_Analizuvannia.pdf411,56 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.