Аналізування індикаторів активізування комунікаційної сфери промислових підприємств
Дата
2012
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Досліджено індикатори активізування діяльності працівників комунікаційної сфери промислових підприємств та їх особливості. Здійснено ранжування пріоритетності каналів поширення інформації систем комунікацій підприємств. Проаналізовано структуру розподілу коштів на комунікаційні канали промисловими підприємствами.
Activation indicators of the employees’ performance in communication sphere and its peculiarities at the industrial enterprises are investigated. Priority ranking of the information spreading channels in the enterprises’ communication systems is conducted. Financial recourses’ structure of communication channels at the industrial enterprises is analyzed.
Activation indicators of the employees’ performance in communication sphere and its peculiarities at the industrial enterprises are investigated. Priority ranking of the information spreading channels in the enterprises’ communication systems is conducted. Financial recourses’ structure of communication channels at the industrial enterprises is analyzed.
Опис
Ключові слова
система комунікацій, внутрішні комунікації, мотивація, програмний продукт
Бібліографічний опис
Молочник Ю. Б. Аналізування індикаторів активізування комунікаційної сфери промислових підприємств / Ю. Б. Молочник, Н. О. Шпак // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 5. – С. 157-165.