Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6138
Title: Зниження нерівномірності крутного моменту двигуна з відключенням циліндрів на режимах часткового навантаження
Other Titles: Reducing irregularity of torque of modular engine with disabling cylinders system on partial load
Authors: Хімченко, Аркадій Васильович
Мішин, Дмитро Геннадійович
Бузов, Артур Валерійович
Keywords: витрати палива ДВЗ; дезактивація циліндрів; крутний момент двигуна; індивідуальне регулювання потужності
Issue Date: 2013
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Хімченко А. В. Зниження нерівномірності крутного моменту двигуна з відключенням циліндрів на режимах часткового навантаження / А. В. Хімченко, Д. Г. Мішин, А. В. Бузов // Двигуни внутрішнього згоряння. – 2013. – № 1. – С. 46-51.
Abstract: We consider the need for a disabling cylinders system on partial load and the problems arising from this. The program for calculating the parameters and the method of calculating for gasoline internal combustion engine with a crankshaft or crankrocker mechanism was developed, that’s allow to simulate work in a number of successive cycles with disabling cylinders. The principle of controlling circuit cylinders has been proposed. Founded that engine with crank-rocker mechanism unevenness average torque of 15 ... 20% less than at engine with a crankshaft, and individual power control for disabling cylinders system can significantly reduce of engine torque fluctuations and reduce its unevenness 10...11 times.
Розглянуто необхідність використання системи відключення циліндрів на режимах часткового навантаження, варіанти відключення та проблеми, що при цьому виникають. Розроблено методику та програму розрахунку параметрів бензинового двигуна внутрішнього згорання з кривошипно-шатунним (КШМ) або кривошипно-кулісним механізмом (ККМ), що дозволяє імітувати роботу в ряді послідовних циклів під час відключення частини циліндрів. Розхрахунково-теоретично досліджено зміну рівня нерівномірності крутного моменту двигуна під час відключення циліндрів, запропоновано принцип керування відключенням циліндрів. Встановлено, що в двигуні з ККМ нерівномірність середнього крутного моменту на 15…20 %, менша ніж у двигуні з КШМ, а індивідуальне регулювання потужності в окремих циліндрах під час відключення дозволяє суттєво знизити коливання крутного моменту двигуна та зменшити його нерівномірність в 10…11 разів.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6138
Appears in Collections:Кафедра "Двигуни внутрішнього згоряння"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DVS_2013_1_Khimchenko_Znyzhennia.pdf537,02 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.