Технологія циклічного тестування – інструментарій компетентнісної парадигми

Ескіз

Дата

2016

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Ліра

Анотація

Розглянуто аспекти технології циклічного тестування в контексті діагностики знаннєвої та компетентнісної складових навчання. Показано, що цей метод дає більш широкі можливості для якісного контролю знань, а також дозволяє визначити відносний рівень мотивації до навчання.
Рассмотрены аспекты технологии циклического тестирования в контексте диагностики знаниевой и компетентностной составляющих обучения. Показано, что этот метод дает более широкие возможности для качественного контроля знаний, а также позволяет определить относительный уровень мотивации к обучению.
The article discussed aspects of the cyclic testing technology in the context of diagnostics knowledge and competence components of education. It is shown this method gives more possibilities for qualitative control of know-ledge as well as to determines the relative level of motivation to learn.

Опис

Ключові слова

освіта, навчання, методи контролю, тестування, оцінювання, мотивація, образование, обучение, методы контроля, тестирование, оценивание, мотивация, education, training, control methods, testing, evaluation, motivation

Бібліографічний опис

Дженюк А. В. Технологія циклічного тестування – інструментарій компетентнісної парадигми / А. В. Дженюк // Фізичні та комп'ютерні технології : матеріали 22-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 7–9 грудня 2016, м. Харків. – Дніпро : Ліра, 2016. – С. 492-495.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced