Публікація:
Маркетингова діяльність підприємств

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

У підручнику розглядаються теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у рамках підготовки бакалаврів та магістрів з маркетингу. Містить велику кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення. Підручник призначений для бакалаврів, магістрантів, аспірантів, а також тих, хто вивчає маркетинг на неекономічних спеціальностях вищих навчальних закладів. Буде корисним викладачам вищих навчальних закладів економічних спеціальностей, підприємцям, керівникам та спеціалістам підприємств та широкому колу читачів, яких цікавлять актуальні питання сучасного маркетингу.

Опис

Ключові слова

підручник, економічна діяльність, мерчандайзинг, конкурентоспроможність, електронна комерція, медіарелейшнз, управлінська діяльність, рекламний менеджмент, товарні біржі, ринкове сегментування, життєвий цикл товарів, бренд-менеджмент, соціально-етичний маркетинг, модель купівельної поведінки

Бібліографічний опис

Маркетингова діяльність підприємств : підручник / О. П. Косенко [та ін.] ; ред. О. П. Косенко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : ТОВ "Оберіг", 2023. – 1155 с.