Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6838
Title: Особливості партнерських відносин як елементу маркетингових досліджень діяльності підприємства
Authors: Гапоненко, Ольга Євгенівна
Keywords: бізнес; управління
Issue Date: 2012
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Гапоненко О. Є. Особливості партнерських відносин як елементу маркетингових досліджень діяльності підприємства / О. Є. Гапоненко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 11. – С. 18-22.
Abstract: У статті виявлено суб’єктів партнерських відносин підприємства та визначено їх вплив на розвиток підприємства. Розкрито роль маркетингових досліджень у сучасному бізнесі.
The article is about determinations of subjects of partnership relations at the enterprise and they influence for the enterprise’s development. There is role of marketing investigations in the modern business.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6838
Appears in Collections:Вісник № 11
Кафедра "Підприємництво, торгівля та експертиза товарів"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2012_11_Haponenko_Osoblyvosti.pdf504,89 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.