Особливості партнерських відносин як елементу маркетингових досліджень діяльності підприємства

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті виявлено суб’єктів партнерських відносин підприємства та визначено їх вплив на розвиток підприємства. Розкрито роль маркетингових досліджень у сучасному бізнесі.
The article is about determinations of subjects of partnership relations at the enterprise and they influence for the enterprise’s development. There is role of marketing investigations in the modern business.

Опис

Ключові слова

бізнес, управління

Бібліографічний опис

Гапоненко О. Є. Особливості партнерських відносин як елементу маркетингових досліджень діяльності підприємства / О. Є. Гапоненко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 11. – С. 18-22.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced