Вісник № 10

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 20
  • Документ
    Дослідження роботи зчіпних пристроїв розчленованих транспортних засобів за допомогою графів
    (НТУ "ХПІ", 2014) Зінько, Р. В.; Лозовий, І. С.; Бадейнов, О. М.
    Запропоновано використання графів для побудови математичної моделі роботи розчленованих транспортних засобівіз зчіпними пристроями різної конструкції. Розрахункова схема формується на основі графа структури конструктивної схеми розчленованої транспортноїмашини. Далі записується граф структури рівнів узагальнених координат математичної моделі. Це дозволяє побудувати математичну модель відповідної складності залежно до поставлених завдань досліджень.
  • Документ
    Покращення екологічних показників колісного трактора використанням газового палива
    (НТУ "ХПІ", 2014) Захарчук, О. В.
    З використанням математичної моделі проведено теоретичні дослідження екологічних показників колісного трактора на основі експериментальних стендових досліджень газового двигуна. Експериментальними дослідженнями колісного трактора МТЗ-80 з газовим двигуном перевірена адекватність математичної моделі. Зроблено висновки, що застосування газового палива дозволяє значно покращити екологічні показники колісного трактора з переобладнаним з дизеля газовим двигуном.
  • Документ
    Оценка свойств антифризов при эксплуатации легковых автомобилей
    (НТУ "ХПИ", 2014) Волков, Владимир Петрович; Наглюк, М. И.
    Приведены результаты изменения основных показателей качества антифризов в зависимости от количества израсходованного топлива и пробега при эксплуатации легковых автомобилей. При выполнении технического обслуживания по замене антифриза с помощью эндоскопа производилась оценка состояния поверхности деталей системы охлаждения.
  • Документ
    Стендові випробування автотракторного дизеля 2ч10.5/12 за стандартизованими циклами для визначення ефективності роботи ФТЧ
    (НТУ "ХПІ", 2014) Вамболь, Сергій Олександрович; Строков, Олександр Петрович; Кондратенко, Олександр Миколайович
    Проведено стендові випробування автотракторного дизеля 2Ч10,5/12, випускна система якого оснащена фільтром твердих частинок, розробленим у відділі ПЕУ ІПМаш НАНУ. Отримано характеристики токсичності відпрацьованих газів цього дизеля шляхом прямих вимірювань та із застосуванням відомої формули перерахунку. При аналізі результатів випробувань до них застосовано стандартизований підхід, що міститься у нормах токсичності автотранспортних засобів Європейської Спілки, які чинні і на території України та Російської Федерації.
  • Документ
    Моделирование переходных процессов автомобильного дизеля с турбонаддувом
    (НТУ "ХПИ", 2014) Тырловой, Сергей Иванович
    Показан подход и некоторые результаты моделирования переходных и частичных режимов, включая холостой ход высокооборотного дизельного двигателя с системой газотурбинного наддува, что позволяет оценить путевой расход таких двигателей в составе транспортной установки в городском цикле или в иных условиях эксплуатации, в том числе при использовании различных агрегатов турбонаддува, топлив, типа и степеней износа топливной аппаратуры.
  • Документ
    Підвищення якості та надійності адаптивної підвіски автомобіля в умовах експлуатації на основі використання нейро-фаззі регуляторів
    (НТУ "ХПІ", 2014) Шуляков, В. М.
    У статті розглянута задача підвищення якості та надійності адаптивної підвіски автомобіля в умовах експлуатації на основі використання нейро-фаззі регуляторів. Проведено огляд трьох видів адаптивних підвісок. В різних умовах експлуатації розглянуто використання адаптивних нейро-фаззі регуляторів у системі управління підвіскою. Використання нейро-фаззі регуляторів дозволило покращити якість перехідних процесів при регулюванні.
  • Документ
    Анализ влияния конструктивных параметров автомобиля и параметров движения на область устойчивости адаптивной системы управления торможением
    (НТУ "ХПИ", 2014) Шуклинов, С. Н.
    Представлены результаты анализа влияния конструктивных параметров автомобиля и параметров движения на область устойчивости адаптивной автоматической и автоматизированной системы управления торможением. Рассмотрены адаптивные тормозные системы с автоматизированным и частично автоматизированным тормозными приводами, в случае адаптивного регулятора воздействующего на основной контур управления и в случае его интегрирования в основной контур управления.
  • Документ
    Динамическая модель землеройно-транспортной машины в переходных режимах движения
    (НТУ "ХПИ", 2014) Шевченко, В. А.; Краснокутский, М. В.
    Предложена динамическая модель на всех этапах рабочего цикла автогрейдера при работе с неустановившейся нагрузкой. Разработаны дифференциальные уравнения, которые описывают движение и работу ЗТМ. Описаны переходные процессы динамической характеристики двигателя ЗТМ при их работе. Определена зависимость между коэффициентом буксования и тяговым усилием ЗТМ.
  • Документ
    Системы контроля точности зубчатых колес
    (НТУ "ХПИ", 2014) Щебетун, О. Н.
    Отличием реального формообразования от номинального является наличие отклонений геометрии реальных профилей от номинальных. Управление невозможно без контроля. Модель процесса реального формообразования должна отражать факторы, обуславливающие погрешности, с учетом связей между ними. Основываясь на данных системах контроля, существуют возможности построения высокоточной системы контроля зубчатых колес, которая обеспечивала бы требуемые эксплуатационные показатели.
  • Документ
    Перспективні трансмісії колісних тракторів
    (НТУ "ХПІ", 2014) Самородов, Вадим Борисович; Бондаренко, Анатолій Ігорович; Кожушко, Андрій Павлович; Пелипенко, Євген Сергійович; Мітцель, Микола Олександрович
    В умовах ринкової економіки вибір оптимального типу трансмісії для тракторів різних потужностей, призначення і конкретних умов експлуатації є однією з найважливіших задач, що ставляться перед виробниками сільськогосподарської техніки. Саме тому в роботі розглянуті тенденції розвитку трансмісій колісних тракторів, наведені та проаналізовані перспективні трансмісії на прикладі ринків розвинених країн – західноєвропейськіх ринків, де застосовуються самі передові технології для обробки ґрунту. Встановлено, що на даний момент спостерігається: суттєве збільшення на тракторах безступінчастих трансмісій, зокрема гідрооб’ємно-механічних; збільшення на тракторах потужністю до 50 кВт безступінчастих трансмісій з механічним варіатором, які, як правило, не застосовуються на тракторах більшої потужності із-за підвищеного зносу контактних поверхонь варіатора; початок робіт зі створення зразків колісних тракторів з безступінчастими електромеханічними трансмісіями, проте, доки немає жодних даних по яких можна було б порівняти електромеханічні трансмісії з іншими типами трансмісій; збільшення потужностних діапазонів коробок передач, що перемикаються під навантаженням, запровадження системи автоводіння, запису типових операцій і автоматичного управління перемиканням передач.
  • Документ
    Дослідження впливу гірських умов на основні техніко- експлуатаційні показники роботи двигуна ЗМЗ-5234.10
    (НТУ "ХПІ", 2014) Мельник, В. М.
    Пропонуються аналітичні дослідження основних техніко-експлуатаційних показників роботи двигуна ЗМЗ-5234.10 на газовому вуглеводневому паливі та бензині в умовах високогір’я та порівняльна оцінка аналогічних показників у звичайних умовах роботи двигуна. Зроблені висновки та аналіз отриманих результатів і створено базу для подальших лабораторних та експлуатаційних досліджень.
  • Документ
    Імітаційне моделювання керованої осі напівпричепа
    (НТУ "ХПІ", 2014) Лиходій, О. С.
    В статті скомпоновані елементи керованої осі на базі існуючого напівпричепа Fliegl із подальшими рекомендаціями щодо переобладнання. Складені розрахункові схеми керованої осі та, як наслідок, її Simscape-модель.
  • Документ
    Прогнозирование усталостного ресурса пневматических шин с учетом старения свойств материалов в процессе эксплуатации
    (НТУ "ХПИ", 2014) Ларин, Алексей Александрович
    Работа посвящена созданию подхода к прогнозированию усталостного ресурса и процесса накопления нелокализованной повреждаемости в пневматических шинах, который учитывает случайную вариацию частоты цикла нагружения шины и естественные деградационные процессы в ее материалах (старение).
  • Документ
    Транспорт и енергетические комплексы с тепловыми насосами
    (НТУ "ХПИ", 2014) Куць, Н. Г.
    Разработана физико-математическая модель работы сложного открытого энергетического комплекса с применением теплового насоса. Показано, что наиболее эффективная работа теплового насоса реализуется при минимальной энергии активации и в резонансных условиях. Обоснован принцип работы парового двигателя в качестве теплового насоса. Показано, что вентилятор, компрессор, турбина, электромагнитный мотор-генератор и намагниченный феррит в продольном резонансе являются тепловыми насосами.
  • Документ
    Анализ термокинетических параметров плетельно- пултрузионного процесса формования композитних стержней для силовых автомобильных конструкций
    (НТУ "ХПИ", 2014) Кравченко, А. П.; Коструб, В. А.
    Проведен анализ процесса полимеризации композитних стержневих сложноармированных элементов, применяемых в качестве элементов силового набора автомобильных конструкцій. Приведены рекомендации по оптимальному выбору технологических параметров.
  • Документ
    Моделирование динамики торможения трактора с одноосным прицепом без блокирования колес
    (НТУ "ХПИ", 2014) Холодов, М. П.
    Тракторные поезда являются основным транспортным средством в сельскохозяйственном производстве. Тормозные свойства тракторных поездов оказывают значительное влияние на безопасность движения, особенно на дорогах общего пользования при движениии с автомобилями в одном транспортном потоке. Поэтому динамики торможения тракторных поездов посвящено значительное количество монографий, статей и диссертаций. Однако общим недостатком известных работ является ошибка в определении точки приложения тормозной силы к незаблокированному колесу. Основываясь на своих ранее проведенных исследованиях, была получена математическая модель процесса торможения тракторного поезда (в составе колесного трактора и одноосного прицепа) на грани блокирования колес. Определены коэффициенты распределения общей тормозной силы тракторного поезда на переднюю, заднюю ось трактора, и ось прицепа; с учетом коэффициента устойчивости.
  • Документ
    Обґрунтування структури вимірювального комплексу для дослідження роботи двигуна внутрішнього згорання транспортного засобу з системою прогріву й тепловим акумулятором в процесі пуску і прогріву
    (НТУ "ХПІ", 2014) Гутаревич, Юрій Феодосійович; Грицук, Ігор Валерійович; Адров, Дмитро Сергійович; Комов, А. П.; Тріфонов, Д. М.
    У статті описано можливу структуру інформаційного комплексу для дослідження роботи двигуна внутрішнього згорання транспортного засобу з системою прогріву та тепловим акумулятором в процесі пуску і прогріву. Комплекс дозволяє проводити дистанційну оцінку параметрів роботи і теплової підготовки двигуна в структурі інтелектуальних транспортних систем.
  • Документ
    Особливості розрахунку торсіонної підвіски транспортних засобів
    (НТУ "ХПІ", 2014) Дущенко, Владислав Васильович; Агапов, Олег Миколайович
    Розглянуто особливості розрахунку параметрів торсіонної підвіски транспортних засобів, що до забезпечення максимального динамічного ходу, при заданій довжині торсіона, відповідно до необхідної приведеної жорсткості підвіски. Методика дозволяє підвищити точність розрахунків параметрів торсіонної підвіски, що позитивно позначиться на плавності ходу транспортного засобу.
  • Документ
    Принципы и уровни формирования интеллектуализированных технологических систем технического обслуживания и ремонта средствавтомобильного транспорта
    (НТУ "ХПИ", 2014) Дудукалов, Ю. В.
    В статье для обоснования принципов интеллектуализации выполнен структурно-функциональный анализ технологических систем технического обслуживания и ремонта средств автомобильного транспорта при эксплуатации с использованием системно-процессного моделирования и применения аппарата теории множеств. Установлены иерархические уровни и последовательные стадии интеллектуализации функций технологических систем, которые отражают иерархию от уровня рабочего места до уровня автомобилестроительного предприятия или их региональных объединений включительно. Определены содержание частичной, полной и комплексной интеллектуализации, их математические модели с учетом триады триад функций для структурно-различимых слоев технологической системы. Предложены основные признаки сравнения различных отраслевых транспортных доктрин применительно для технологических систем технического обслуживания и ремонта при эксплуатации автомобилей. Обоснованы принципы формирования этих интеллектуализированных технологических систем, которые устанавливаются требованиями отраслевой транспортной доктрины развития транспортного комплекса Украины.
  • Документ
    Впровадження класів економічності автомобілів на Україні
    (НТУ "ХПІ", 2014) Борисенко, А. О.
    В роботі проведено аналіз та дослідження існуючих класів економічності автомобілів. Проведено обґрунтування необхідності впровадження класів економічності автомобілів на Україні. Запропоновано застосування спеціальних стікерів, які інформують покупців автомобілів про реальну витрату палива і рівні викидів шкідливих речовин в повітря. Зроблені висновки щодо доцільності впровадження класів економічності автомобілів на Україні.