Вісник № 10
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/6925
Переглянути
20 результатів
Результати пошуку
Документ Дослідження роботи зчіпних пристроїв розчленованих транспортних засобів за допомогою графів(НТУ "ХПІ", 2014) Зінько, Р. В.; Лозовий, І. С.; Бадейнов, О. М.Запропоновано використання графів для побудови математичної моделі роботи розчленованих транспортних засобівіз зчіпними пристроями різної конструкції. Розрахункова схема формується на основі графа структури конструктивної схеми розчленованої транспортноїмашини. Далі записується граф структури рівнів узагальнених координат математичної моделі. Це дозволяє побудувати математичну модель відповідної складності залежно до поставлених завдань досліджень.Документ Покращення екологічних показників колісного трактора використанням газового палива(НТУ "ХПІ", 2014) Захарчук, О. В.З використанням математичної моделі проведено теоретичні дослідження екологічних показників колісного трактора на основі експериментальних стендових досліджень газового двигуна. Експериментальними дослідженнями колісного трактора МТЗ-80 з газовим двигуном перевірена адекватність математичної моделі. Зроблено висновки, що застосування газового палива дозволяє значно покращити екологічні показники колісного трактора з переобладнаним з дизеля газовим двигуном.Документ Оценка свойств антифризов при эксплуатации легковых автомобилей(НТУ "ХПИ", 2014) Волков, Владимир Петрович; Наглюк, М. И.Приведены результаты изменения основных показателей качества антифризов в зависимости от количества израсходованного топлива и пробега при эксплуатации легковых автомобилей. При выполнении технического обслуживания по замене антифриза с помощью эндоскопа производилась оценка состояния поверхности деталей системы охлаждения.Документ Стендові випробування автотракторного дизеля 2ч10.5/12 за стандартизованими циклами для визначення ефективності роботи ФТЧ(НТУ "ХПІ", 2014) Вамболь, Сергій Олександрович; Строков, Олександр Петрович; Кондратенко, Олександр МиколайовичПроведено стендові випробування автотракторного дизеля 2Ч10,5/12, випускна система якого оснащена фільтром твердих частинок, розробленим у відділі ПЕУ ІПМаш НАНУ. Отримано характеристики токсичності відпрацьованих газів цього дизеля шляхом прямих вимірювань та із застосуванням відомої формули перерахунку. При аналізі результатів випробувань до них застосовано стандартизований підхід, що міститься у нормах токсичності автотранспортних засобів Європейської Спілки, які чинні і на території України та Російської Федерації.Документ Моделирование переходных процессов автомобильного дизеля с турбонаддувом(НТУ "ХПИ", 2014) Тырловой, Сергей ИвановичПоказан подход и некоторые результаты моделирования переходных и частичных режимов, включая холостой ход высокооборотного дизельного двигателя с системой газотурбинного наддува, что позволяет оценить путевой расход таких двигателей в составе транспортной установки в городском цикле или в иных условиях эксплуатации, в том числе при использовании различных агрегатов турбонаддува, топлив, типа и степеней износа топливной аппаратуры.Документ Підвищення якості та надійності адаптивної підвіски автомобіля в умовах експлуатації на основі використання нейро-фаззі регуляторів(НТУ "ХПІ", 2014) Шуляков, В. М.У статті розглянута задача підвищення якості та надійності адаптивної підвіски автомобіля в умовах експлуатації на основі використання нейро-фаззі регуляторів. Проведено огляд трьох видів адаптивних підвісок. В різних умовах експлуатації розглянуто використання адаптивних нейро-фаззі регуляторів у системі управління підвіскою. Використання нейро-фаззі регуляторів дозволило покращити якість перехідних процесів при регулюванні.Документ Анализ влияния конструктивных параметров автомобиля и параметров движения на область устойчивости адаптивной системы управления торможением(НТУ "ХПИ", 2014) Шуклинов, С. Н.Представлены результаты анализа влияния конструктивных параметров автомобиля и параметров движения на область устойчивости адаптивной автоматической и автоматизированной системы управления торможением. Рассмотрены адаптивные тормозные системы с автоматизированным и частично автоматизированным тормозными приводами, в случае адаптивного регулятора воздействующего на основной контур управления и в случае его интегрирования в основной контур управления.Документ Динамическая модель землеройно-транспортной машины в переходных режимах движения(НТУ "ХПИ", 2014) Шевченко, В. А.; Краснокутский, М. В.Предложена динамическая модель на всех этапах рабочего цикла автогрейдера при работе с неустановившейся нагрузкой. Разработаны дифференциальные уравнения, которые описывают движение и работу ЗТМ. Описаны переходные процессы динамической характеристики двигателя ЗТМ при их работе. Определена зависимость между коэффициентом буксования и тяговым усилием ЗТМ.Документ Системы контроля точности зубчатых колес(НТУ "ХПИ", 2014) Щебетун, О. Н.Отличием реального формообразования от номинального является наличие отклонений геометрии реальных профилей от номинальных. Управление невозможно без контроля. Модель процесса реального формообразования должна отражать факторы, обуславливающие погрешности, с учетом связей между ними. Основываясь на данных системах контроля, существуют возможности построения высокоточной системы контроля зубчатых колес, которая обеспечивала бы требуемые эксплуатационные показатели.Документ Перспективні трансмісії колісних тракторів(НТУ "ХПІ", 2014) Самородов, Вадим Борисович; Бондаренко, Анатолій Ігорович; Кожушко, Андрій Павлович; Пелипенко, Євген Сергійович; Мітцель, Микола ОлександровичВ умовах ринкової економіки вибір оптимального типу трансмісії для тракторів різних потужностей, призначення і конкретних умов експлуатації є однією з найважливіших задач, що ставляться перед виробниками сільськогосподарської техніки. Саме тому в роботі розглянуті тенденції розвитку трансмісій колісних тракторів, наведені та проаналізовані перспективні трансмісії на прикладі ринків розвинених країн – західноєвропейськіх ринків, де застосовуються самі передові технології для обробки ґрунту. Встановлено, що на даний момент спостерігається: суттєве збільшення на тракторах безступінчастих трансмісій, зокрема гідрооб’ємно-механічних; збільшення на тракторах потужністю до 50 кВт безступінчастих трансмісій з механічним варіатором, які, як правило, не застосовуються на тракторах більшої потужності із-за підвищеного зносу контактних поверхонь варіатора; початок робіт зі створення зразків колісних тракторів з безступінчастими електромеханічними трансмісіями, проте, доки немає жодних даних по яких можна було б порівняти електромеханічні трансмісії з іншими типами трансмісій; збільшення потужностних діапазонів коробок передач, що перемикаються під навантаженням, запровадження системи автоводіння, запису типових операцій і автоматичного управління перемиканням передач.